JUKEBOX

Radek pogl na seznam.cz
Neděle Květen 11 11:50:43 CEST 2003

No, ja tu mam u sebe taky mensi zbirku MP3 o kterou bych se rad podelil
:) ....

ale ted mam zrovna problemi s linkou, po lokale na pavliiho to jede ted
jen 50kB/s ... tak to pls nepretezujte a kdyztak pri stahovani to omezte
na nejakou romuznou miru ...

Je tam cca 20GB MP3, dost mluvenyho slova ... jestli by se nekdo uvolil
a pretahnul to na nejaky vyhodnejsi misto a zarucil mi, ze se to nesmaze
a nezabordeli, mohl bych to tam nejak pretahnout (na disku mi to zabira
dost mista :)))

Je to na mim kompu, ale je pustenej skoro porad ...

ftp://radek/mp3

Prehledy jsou (ale neaktulani, ted je tam toho jeste trosku vic):

ftp://radek/MP3/a.txt
ftp://radek/MP3/Mp3.doc
ftp://radek/MP3/all.m3u

Radek