Re: Další úpravastatistik

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Neděle Květen 11 11:10:18 CEST 2003

1000
klfree.net>

Dne 11. květen 2003, Jetson, <jetson na iol.cz> napsal:
> Milane nešlo by tam udělat fixní měřítko? Takhle tam není to správné
> srovnání. Kdyby to bylo u všech X-0-X, tak se v tom i přes menší zobrazovací
> přesnost (a o tu snad v tomhle případě tolik nejde) lépe orientuje. Teď
> jestli někdo má 20k a někdo 400 tak to vypadá na první pohled stejně.

   Ja bych to naopak nechal ve dnesni podobe. Kdyby bylo jednotne
meritko, tak by maximum bylo vzdy kolem 600kb ... a provoz beznych
useru by prakticky nebylo mozne videt. Jedine ze by si nekdo z useru
(nemyslim Milana!!! ... opet mozna aktivita pro nekoho z vas) pohral
a udelal "celkovy grafik" :o))))

Frantik

PS: Koukal jsem, ze grafiky jsou taky od Tobiho Oetikera. Takze
standardni MRTG by vubec nemel byt problem. A pokud ma logovani dat
"nasich" statistik podobny textovy tvar jako MRTG, tak by ani nemel
byt problem s vytazeni tabulky prenesenych dat podle jednotlivych
useru za definovane obdobi (tyden / mesic /
...).

Reklama:
Od dubna si můľete volat levněji. Pořiďte si sluľbu Moje Jednička a volejte svému nejbliľąímu jen za 1,50 Kč za minutu. http://www.oskar.cz

Daląí informace o konferenci Kladno