Web KLfree

Radek pogl na seznam.cz
Neděle Květen 11 10:39:37 CEST 2003

List-P
1000
ost: <mailto:kladno na klfree.net>

Dalsi upravy webu KLfree.net ...

1. Zapracovana Milanova vyzva:
http://www.klfree.net/index.php?ps_page=document.vyzva

2. Upraveno zabezpeceni session - puzity PHP session, ID session se
predava v URL jen tehdy, pokud nemate v prohlizeci zapnute cookies
(jakoze predpokladam, ze vetsinou mate), tak se to predava pres cookies,
vsechny ostatni informace jsou ulozeny na serveru pod session.

3. Generovani menu je ted z DB, stejne tak vazby mezi strankamy a moduly
... a je mozne to administrovat pres WWW (tuto featchure ma povolenou
jen Jenik ;-)

4. Spusta dalsich drobnejsich zmen => je mozny, ze ikdyz jsem se to
snazil odladit co nejlepe, mohla se tam vloudit nejaka chybka, tak to
zkusete proklikat a pokud narazeite na jaky koli problem, dejte mi
vedet, zjednam napravu.

Radek