Další úprava statistik

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Neděle Květen 11 04:05:36 CEST 2003

1000

	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

Ještě jedna poznámka: trochu jsem počítal a připadalo mi málo to maximum
cca 600 kibit/sekundu, podle Benyho měření na Mistralu to má být přes 700...

Našel jsem ještě jednu chybu ve skriptech pro generování statistik.
Ty skripty si totiž nejdříve přečtou čítače, pak vyrobí obrázky (to trvá tak
45 sekund) a nakonec čítače vymažou. Těch 45 sekund se čítá do prázdna. Pokud
se tohle děje každých pět minut, tak necelých 20% paketů prostě není započteno.
Tenhle nedostatek jsem právě opravil, takže se můžeme maximem dostat i přes
těch 700.

Jo, ještě tímto prosím Jeníka, aby trochu upravil barvičky v těch statistikách,
barvy plné červené a červené čáry se od sebe moc neliší, asi by to pro tu plnou
chtělo něco svítivějšího. Prosím ale zachovat "modrá" a "červená", aby byl ten
můj předchozí popis aktuální. Změní se to na tulipovi v souboru
/usr/local/sbin/sasacct.plx, řádky 666,667,671,672, to udivíš.

Milan