Proc je klfree tak levne aneb: "zapojte se!"

Viperx viperx na seznam.cz
Sobota Květen 10 12:04:53 CEST 2003

Souhlas s Jetsonem - melo by to byt na webu!!!!!
Jinak ja se rad zapojim!!!
Bohuzel nasledujicich 14 dni mam jeste hafo jiny prace a vubec nestiham
:-( ale potom se mnou urcite pocitejte!!!

Viperx

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.237.1052557983.814.kladno na klfree.net...