Proc je klfree tak levne aneb: "zapojte se!"

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Sobota Květen 10 10:57:59 CEST 2003

Mili wifilide,

oslovuji timto mailem vetsinu lidi pripojenych do klfree. Rad bych zduraznil
hlavni duvod, proc treba za Inet platite mene nez u jinych poskytovatelu nebo
proc vam linka za skoro stejne penize jako u nejlevnejsich poskytovatelu u nas
pojede rychle... Neplatite totiz za jednu dulezitou polozku, ktera je velkym
nakladem kazdeho provozovatele site, tim je lidska PRACE. Jste zapojeni do
site, pro jejiz fungovani nekolik lidi darovalo spoustu sveho casu. Tito lide
maji stejne podminky pripojeni jako vsichni ostatni, takze by bylo fer, kdyby
jste si i Vy ostatni nasli cas a pomohli pri pracich, ktere nase sit nutne
potrebuje.

Jsem ochoten se v tmto angazovat jako jakysi organizator, protoze jsem celkem
do deni kolem klfree aktivne zapojen a zhruba tusim, co je kde potreba udelat.
Potrebujeme lidi z ruznych oboru, od konfigurovani software, pres stavbu
elektroniky, mechanickych dilu, po lidi s dobrym jazykovym vyjadrovanim,
znalostmi prava, ekonomiky atd atd. Myslim, ze pro hodne z Vas by se neco
naslo. Neni nutno venovat siti tolik casu, jako nekteri nejaktivnejsi jedinci,
ale nabidnete svoji po
1000
moc, radi Vas aspon trochu vyuzijeme.

Nabidky prosim posilejte na muj e-mail, nabidkou se mysli popis co umim
a kdy a kolik casu jsem ochoten venovat.

Predem Vam timto moc dekuji za vsechny soucasne i budouci cleny klfree.

Milan Krcmar