Tarify nove generace :o)

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Květen 9 20:13:26 CEST 2003

Dekuji za pochopeni.

--

Beny
ICQ 170499804
777/636569
"Radek" <pogl na seznam.cz> píąe v diskusním příspěvku
news:mailman.232.1052503505.814.kladno na klfree.net...

> Sakra a co µe bysme novým uµivatelům kupovali hw my? Podělit
> se o ten jejich
> pau±ál uµ potom bude hračka.
> BTW navrhuji sepsat uµivatele, kteří mají zájem o podobnou lite verzi
> připojení a pokud si zaplatí vstupní poplatek, umoµnit jim a>
> se dohodnou
> jakou rychlost si dohromady zaplatí a tu a> si uµijou.
> Jetson

Muj soukromy odhad je, ze mezi stavajicimi uzivateli a citateli tohoto
fora se zajemci o lite verzi nenajdou, ja mel jsem spis na mysli
potencielni "nabor" novych uzivatelu ... ale prispevek Benyho me celkem
presvedcil, ze v soucasny situaci by to velky smysl nemelo a bylo by to
spis na skodu ...

Radek

Daląí informace o konferenci Kladno