Certifikace na webu klfree

Jenik mracek na stromc.cz
Čtvrtek Květen 8 16:40:07 CEST 2003

sakris ja nevim jak se na tom apachovy nahatuje ssl.
musel bych to zjistit, nebo nekdo poradi ?

jenom vim ze apache 2.0 to neumi :(.

a myslim ze na to co jde zvenkku je to stejne zbytecny. Stacilo by to
zevnitr.

"Gbelda" <kbelda na stuohm.org> píše v diskusním příspěvku
news:M4edtTVFDHA.2844 na redwarf...