Tak tohle mi nejde do hlavy...

Jetson jetson na iol.cz
Středa Květen 7 18:39:58 CEST 2003

1000
et>

    Já se vrátil až teď po 3 dnech, ale musím k tomu doplnit, že já jedu
DLinka jako klienta připojeného přímo k počítači a s tím nejsou naprosto
žádné problémy. Pokud se nějaké od té doby co to takhle provozuji objevily,
vždy to mělo hlubší kořeny, než provoz mého AP jako klienta.
    Také dvoje XP v síti, jsou v pohodě. Dokonce jsem jel přes víkend dost
často booka i PC přes switch a Dlink jako klienta a opět se to chovalo
velice pohodově. Zvláštní je zvlášť to, že zatímco PC ve switchi po zapnutí
stále vykazuje problémy s ARP, tak book, který má také XP pro, také síťovku
3com, si s tím pokaždé po chvilince poradil. A pokud jely na switchi compy
2, tak se problém s odpovědí od AP neprojevoval vůbec.
Jetson