prosba, o klientsky HW

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Pondělí Květen 5 20:01:31 CEST 2003

> Ted vazne: Frantiku, co takhle konecne spojit ty nase weby? Vzdut tam mas
> stejny informace jako na klfree, jen se s tim piseme nadvakrat. Uz jsou si ty
> weby dost blizko. Pak bude efektivnejsi popisovat potrebny hardware a pod.,
> cili to, na co tento mail puvodne narazi.

No jo, ale webik KLFREE je jaksi staticky a jen s urcitym odstupem
kopiruje muj Webik (s vyjimkou wifi-mapy). Ja bych to v tuhle chvili
videl jednoduse ... dame si na viditelne misto hlavni stranky krizove
odkazy na sve weby. V tuhle chvili, kdy se rozbiha sdruzeni, potebuju
operativne menit svuj webik ... a to bych asi na KlFree ted nemohl
(napr. vcera jsem potreboval hodne rychle zmenit strukturu
variabilniho symbolu, ktera je popisovana na webu). Webik se ted bude
menit skoro denne (zmena textu smlouvy, zverejneni dodatku, pocty
pripojenych lidi + pocty clenu, ...) ... a to by fakticky znamenalo,
ze KlFree web bych musel prevzit pod svoji spravu.

> A jak je to se sdruzenim? Kdy do nej budeme moci vstoupit?

Dne 1.5.2003 bylo zalozeno sdruzeni, tj. byla podepsana zakladaci
smlouva ctyrmi zakladajicimi cleny. Behem cca 1-2 dnu by mela byt
dodelana sablona "dodatku", kterym budou prijimani ostatni clenove
... a pak se to rozbehne naplno. Jeste jsme nestihli dodelat stanovy
- ty budeme muset delat jaksi za behu sdruzeni.

Frantik

Reklama:
Zmen barvu svych ocí diky novym, barevnym cockam FreshLook! Akcni nabidka pouze do 18.května!  http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=50644%26url=http://www.cz.cibavision.com