prosba, o klientsky HW

Jenik mracek na stromc.cz
Pondělí Květen 5 18:01:55 CEST 2003

presne tak radku
ty se s texty nebudes zabivat, na tobe je technicka sranka veci, tj funkcni
web.
obsah utvori nekdo jiny.

jak je videt, tak tady reaguji jen

pavlii, viperx, beny , milan , ja , a sem tam nekdo.
do veci by se mneli zapojit vsici. Vsechno proste neudela jeden cl
1000
ovek,nebo
team.
To by sme musely nekoho najmout !.

"Radek" <Pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.179.1052149563.814.kladno na klfree.net...
Predpokladam, ze tahle "legracka" si zada o zaznamenani do FAQ na web
:)))

Dne 5. květen 2003, Beny, <kostecka.tomas na seznam.cz> napsal:

> [...]
> sehnad ja.
>
> PCI karta Zcomax 626 - 2500,- s dph
> Kabel RLA 10       40Kč/m
> Pigtajl                    420,-
> NF konektory        160,- 1 ks
> Antena 14dB          2600,-
> Antena 18dB          2860,-
>
> HW AP Edimax     4600,- s dph
> HW AP Dlink ?        ?
>
> Dalsi moznosti jak se pripojit je to, ze pokud mas stesti a bydli v
> panelaku, kde uz je na nas nekdo napojen, muzes se s nim domluvit a
pripojit
> se na nej pomoci UTP. Samozrejme jen v toim pripade, pokud ma ten dotycny
HW
> AP.
>

> Tak to je tak asi všechno. Pokud máš ještě nějaké otazky můžeš opět napsat
> do fora.
>

> Jenik <mracek na stromc.cz> píše v diskusním
> příspěvku:Ra38YgwEDHA.2412 na redwarf...

Reklama:
Od dubna si můžete volat levněji. Pořiďte si službu Moje Jednička a volejte
svému nejbližšímu jen za 1,50 Kč za minutu. http://www.oskarmobil.cz