Re: FW: KLFree.net - pøipojení z Vinaøic

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pondělí Květen 5 16:28:32 CEST 2003

Jasne, dneska a zitra mam nocni. Mozna ve ctvrtek by to slo.

<pavel.kappler na email.cz> píše v diskusním
příspěvku:mailman.173.1052144685.814.kladno na klfre
1000
e.net...
Zítra odpoledne ke mě zajde a proberem to co nejpodrovněji. Já hned napíšu,
kdy by měl čas a nelíp, aby si to už pak dohodl on, jo?

P.

__