Re: FW: KLFree.net - připojení z Vinařic

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Pondělí Květen 5 15:46:19 CEST 2003

Mno - jednak jsem reagoval pouze na poznámku o to, kdo se bude o tyhle nové lidi starat - teda alespoň o část.

Druhá věc je samotný dosah. Honza Šíma mi říkal, že to vidí tak do 5km. Já osobně nemám vůbec žádnou představu, jak (ne)kvalitně ta 18dBi všesměrovka ode mě do Vinařic dopálí, ale od toho existují buď praktici, kteří to vědí zpaměti a nebo pak praktické změření přímo na místě. Jo a pak to taky může třeba být stylem směr <-> směr, ne?

IMHO mi někdy připadá, že fakt platí, že co člověk to názor :-))) je těžké se zavděčit všem najednou, když se příspěvky v konféře čtou postupně; není to jako při nějakém jednání. Já osobně vím, že tady plno lidí dělá ke společné věci třeba víc než já, ale sakryš - přeci vím, kde můžou být zakopané problémy a taky jsem to s Honzou projednal! Takže poznámku ohledně dosahu beru na vědomí, ale samozřejmě, že jsem o tom věděl :-))))))))))))) hehehe...!!

Nějak moc se rozkecávám; to bude asi tím, že tu na letišti zasejc nemáme co dělat. Zdravím benyho, jeníka, stenleyho, jetsona, frantíka, mostocka....kruciš a ten zbytek lidí si zjistěte ze statistik na tulipovi!! :-)))

Čus, P.

MIDI Dream MUSIC
ICQ 38655535
+420-732-675975