Re: FW: KLFree.net - připojení z Vinařic

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Pondělí Květen 5 15:16:22 CEST 2003

Já se snažím starat o všechny "nováčky", kteří napíšou, že se pravděpodobně připojí přes AP u mě......takže tohle si taky beru na starost - u1000
BE to mám rozjednané od rána :-))

P.

Všechny ženy jsou krásné. http://eva.email.cz