FW: KLFree.net - připojení z Vinařic

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Pondělí Květen 5 14:37:32 CEST 2003

Wifilidi, meli bychom si stanovit, kdo se o takove zajemce bude starat. Uz sem
Jenik poslal dva nebo tri podobne dopisy a ja si vubec nejsem jistej, jestli
se tim nekdo zabyva. Prihlaste se nekdo, kdo by se oficialne o takove zajemce
staral, tj. treba i nekomu to predal a zajistil, aby to bylo vyrizeno.
Predpokladam, ze to udela nekdo, kdo toho moc zatim pro klfree neudelal...

Milan

On Mon, May 05, 2003 at 02:30:36PM +0200, Jan Mraček wrote:
> dalsi user ... ja nestiihamm :((
1000
ay, May 04, 2003 8:51 PM