wifi mapa, novy web instrukce.

Radek Pogl na seznam.cz
Pátek Květen 2 13:15:13 CEST 2003

1000
 list

Dne 2. květen 2003, Beny, <kostecka.tomas na seznam.cz> napsal:

> Snad jen maly dodatek k tomu, co bych privital.
>
> Bylo by dobre, aby na strankach byl denicek site. Vse co by se site a
> provozu tykalo. Vim, ze se to pise na konferu (viz.Milan vcera), ale bylo to
> vcelku dobre to nekde mit. Stejne tak, jako to ma Frantik na svych
> strankach.

S tim pocitam ... uz jsem tu daval navrh na NoticeBoard ... ale zatim
to nemelo zadnou odezvu, tak nevim ...

Byl by to seznam prispevku, kazdy prispevek by mel autora, titulek,
vlastni text a termin od kdy do kdy je aktualni ... zobrazovani by se
v pripade nutnosti dalo clenit i do kategorii.

Radek

Reklama:
Gangy New Yorku,v kinech od 1. května.
8 Oscarových nominací.Na strhující příběh Ameriky Vas zvou Intersonic a  Magnesia. http://www.ddpromotion.cz/czech/filmy/gangy.htm