Konektivita od GTS

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Květen 2 12:26:54 CEST 2003

1000

Dneska jsem byl v panelaku, jak ma POP GTS. Pokousel jsem se tam sehnad
nekoho ze samozpravy. Predsedu jsem nesehnal, jen jeho zastupce (pro Milana
je tzo pan Cihlar). Nebyl nejak proti tomu u mich zridit WiFi spoj. Vse ale
musime projednat s panem Cihlarem. Panelak je ve vlastnictvi jak najemniku,
tak i druzstva. Pokud to Milanovi vyjde zastavi se vecer za panem Cihlarem.

Ja jsem mluvil s jednou podnajemnici v predposlednim patre. Nebyl by
problem, kdyby to nevyslo oficielne, dat zarizeni k ni. Mluvil jsem i s
majitelkou bytu, i ta souhlasili predbezne. Po panelaku jse rozvedena
kabelovka, daly by se vyuzit listy na UTP.

Dalsi veci je, jak to vyjde s Moposem. Pan Zverina totiz nestiha. Dal me cas
do pristiho tydne do stredy. Sam rekl, ze pokud to nebude, tak ze me uz
nebude zdrzovat s tim, abych si vybral nekoho jineho. Uvidime.

--

Beny
ICQ 170499804