your mail

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Pátek Květen 2 01:11:44 CEST 2003

On Fri, May 02, 2003 at 12:28:08AM +0200, Tomas Konupek wrote:
> Jde o to, ze ten clovek co pouziva ESSID: "Linksis4" (1-5) ma moc silnej
> vykon a dost mozna je to dokonce i Breeznet. A zarusuje mi zakazniky a to se
> mi nelibi!!! I me konkureci (Contactel a Peret) se to taky nelibi.
> Kdybys vedel kdo to je, tak bych to ocenil.

Vim to. Vzhledem k tomu, ze poskytuje pripojeni verejne, Ti to muzu i rict.
Kontakt najdes na http://www.ipworks.cz.

> Jinak co se tyce sdileni APcek tak si myslim ze si muzeme byt v mnohem
> napomocni a to i v pripade az Vam Telecom zpoplatni konektivitu
> (predpokladam ze Vasim zdrojem Internetu je telecom a jeho podpora wifi...)

Ne, uz nas je prilis mnoho a Telecom nema perspektivu. Ani jsme to nezkouseli.
Mame placenou konektivitu.

> A k tomu prechazeni na jinou frekvenci bych dodal jen to, ze pokud chces
> oslovit i domacnosti, musi byt technologie levna a to u jichnych frekvenci
> neni... (Ja ted spolupracuju na vyvoji vykonne a brutalne smerove anteny...)

Ja vim. Mozna jsem prilis velky pesimista, ale zda se mi, ze do budoucna zatim
proste ne
1000
existuje zpusob, jak pripojit domacnosti bezdratove na komercni bazi
(= dostatecne spolehlive). Doufal jsem, ze kdyz je Kladno relativne male, bude
moznost vybudovat nejakym spolecnym financovanim sdilenou metropolitni sit, ale
to je asi utopie.

> A co se tyce anten, tak mam zatim dodavatele na maly bubinky 15,5dBi, 22cm
> prumer, rozptyl 25-30°, a ze vsech ostatnich stran 95% stineni (Klasicky
> 24dBi sito se na ni necape, natospak Yagina) a stoji 1.750,- i s dani...
> (tj. 1.434,- bez DPH)
>
> (to byl jeden takovej tip naokraj)

Jestli mas nejake blizsi informace, tak by mne zajimaly. Podle meho odhadu
nemuze mit antena s vyrazovacim uhlem 30 stupnu a stranovym potlacenim
95 procent (-13 dB) zisk pouze 15,5 dBi, tak jsem zvedavej, jak to vypada.
Urcite by to resilo nejvetsi problem ruseni, kdyz uvazim, ze vetsina datoveho
toku jde smerem ke klientum.

> Zatim ahoj
>
> Tomas

Kolik mas vlastne zhruba klientu? Nevim, jak to mas zarizene, ale jestli jim
poskytujes konektivitu primo, mel by sis na to obstarat zivnostenske opravneni.