your mail

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Pátek Květen 2 00:06:53 CEST 2003

Lis
1000
t-Help: <mailto:kladno-request na klfree.net?subject=help>

On Thu, May 01, 2003 at 09:45:53PM +0200, Tomas Konupek wrote:
> Ahoj, jsem zpravcem jedne bezdratove site na Kladne a chtel bych si o nekterych vecech promluvit.
>
> Nema cenu abychom se v eteru tloukli.
>
> Predpokladam, ze nepouzivate Breeznet a tak bychom se prvne mohli dohodnout na pozivanych kanalech.
>
> A zaroven bychom se mohli dohodnout na pokryti... (mozna byjste mohli vyuzivat i moje APcka a naopak - samozrejme v nutnych pripadech)
>
> Dale bych mel otazku: Nevite nahodou kdo pouziva ESSID: "Linksis4" ???
>
> Dik moc predem za to ze se mi nekdo z Vas ozve.
>
> S Pozdravem
>
> Tomas

Ahoj,

v soucasne situaci moc neverim, ze bychom se mohli nejak dohodnout. Rozhodne
ne tak, ze budeme provozovat vice siti a nejak si "prerozdelime" kanaly.
Krome klfree a Tvoji firmy je tu jeste hodne dalsich provozovatelu AP v ISM
pasmu 2,4 GHz, at komercnich ci soukromych, byla by potreba dohoda i s nimi.

Kazdopadne bude asi lepsi domluva po telefonu, muzeme si vymenit info o nasich
AP a prizpusobit se navzajem pri nejakych problemech. Take si lepe muzeme
promluvit na tema vzajemneho vyuziti sitove infrastruktury.

Jedna vec je jasna, kdo nechce mit problemy, at radeji vcas prejde do nejakeho
licencniho pasma. To plati pro Tebe stejne jako pro nas, nejde o zadnou
"vyhruzku", ale o proste pozorovani soucasneho vyvoje. My jako neziskovy
subjekt budeme asi muset zustat v ISM a smirit se s problemy, ktere pri malych
nakladech prinasi.

Milan Krcmar