Ještě Iris

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Květen 1 21:44:03 CEST 2003

1000
ject=unsubscribe>

Končím testy.

Výsledek: je tam nějaký problém, při otevření portu v Linux pošle nějaké
impulsy a ty aktivují reset. To se dá řešit různě, ještě uvidím, co s tím.

Další mnohem větší problém je v tom, že pokud se na Irisu zmáčkne reset,
tak se Iris zrestartuje, ale nenaběhne. Zasekne se to při inicializaci jednoho
z USB ovladačů, možná je tam IRQ problém, uvidíme. Až budu mít chuť, vyhlásím
další testy.

Milan