Konektivita

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Pondělí Březen 31 13:32:26 CEST 2003

Ahoj Frantiku.

Pls, obcas si ctu zmeny na tvych strankach. Tedka jsem dosel k tomu, ze jednas s nejakym jinym ISP. To chces od nas odejit? Ja vyjednavam konektivitu prave jen kvuli Vam, nam by stacilo co mame. Ted cekam na vyjadreni Moposu k cenam od CRA. Jakmile budu neco vedet, napisu na konferu.

Taky jsem premyslel o ADSL. 1024kbps za 11.500+ modem + pausal. Ale nejde to navysit na vice, to si myslim, ze je porad lepsi to vzit od nejake ISP pomoci fiwi a pak to podle potreby navysit.

Az budu mit ceny v ruce domluvim si schuzku i s p. Krestanem (Mrx). Mozna se domluvime.

Dej vedet, jake mas plany, tedy jestli to neni tajne. Diky.

Beny
777/636569
ICQ 170499804

---