new web

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Neděle Březen 30 14:01:59 CEST 2003

je to cool
presne neceho podobnyho sem se pokousel dosahnout, ale jak je videt strcil si mne do kapsy :)

Vystavime to, jen co to naplnime datama.
Zacnu tedy asi pracovat specielne jenom na te originalni mape.

A na nejakem obsahu, samozrejme, kazdy rozumny text napsany clenem teto konference bude vystaven. Je potreba dat dohromady uvod atd.

Piste navrhujte.

	-----Původní zpráva-----
	Od: Radek [mailto:pogl na seznam.cz]
	Odesláno: so 29.3.2003 23:10
	Komu: Jan Mracek; kladno na klfree.net
	Kopie:
	Předmět: RE: new web

	Cau, ja se bohuzel na tu adresu nedostanu, tak nevim, jestli to odpovida ty posledni verzi, co jsi mi posilal, ale uz jsem ji zapracoval do toho engeenu ... jeste jsem se tam pokusil o tu mapu s cacheovani obrazku mapy, ale je to opravdu jen pokus a pro zacatek bude urcite schudnejsi upravit tu stavajici. Je tam uz udelana i registrace a autorizace uzivatele.

	http://klfree.wz.cz/

	Radek

	http://tulip/tulip-new_web/

	hlavne moc nenadavejte, momentalne makaji jenom obrazky a meny a to v test modu.

	slo spis o design.