Konektivita

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Březen 28 17:12:01 CET 2003

NormalPrisla me nabidka od CRA. Pokud by se jednalo od pripojeni pres jejich wifi, tak plati ty ceny + dole priplatek. Jinak konektivita je stejna jako od Jet2Web. Jednam jeste s Moposem, jestli by to nebylo pres ne levnejsi. Uvidime.

Beny
777/636569
ICQ 170499804

----- Original Message -----
From: Jaroslav Duben
To: 'Kostečka Tomáš'
Sent: Friday, March 28, 2003 1:52 PM
Subject: RE:

Dobrý den,

Posílám Vám ceny za připojení k Internetu : (datový kabel)

      Pevný přístup LL
     Cena za měsíc

      512 kbps
     9 000,-

      1024 kbps
     14 000,-

      2048 kbps
     20 500,-

V případě přípojky bude cena vyšší o 10 000,-Kč/měs. (RR spoj s rozhraním Ethernet) + instalační poplatek 15 000,-Kč

S pozdravem

Jaroslav Duben

ČESKÉ RADIOKOMUNIKACE a.s.

Skokanská 1a