RE: Re: Fíha ten trafic přesMilana

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Čtvrtek Březen 27 22:45:10 CET 2003

ty frantiku
konkretni distribuce linuxu dotahnu a nahraju na tulipa.
to neni problem, momentalne tam i nektere jsou :))

a jak si pokrocil stemy IP ?
Zitra odpoledne to vsechno predelam, a asi vam nebude chodit net.

tedy pokud nedodas ipadresy lidi , tedy nejaky seznam

jenik

	-----Původní zpráva-----
	Od: Vanek Frantisek [mailto:wifi-kk1 na seznam.cz]
	Odesláno: čt 27.3.2003 19:44
	Komu: MilanK
	Kopie: kladno na klfree.net
	Předmět: Re: Fíha ten trafic přesMilana

	Dne 27. březen 2003, MilanK, <milan.krcmar na seznam.cz> napsal:

	> Co je to za sofistikovany software, ze ma pres 600 MB? :-)

	Tak jsem zjistoval, co to bylo ... jeden z mych "sousedu" akutne
	stahoval distribuci linuxu. To je sice chvalihodna cinnost, ale bylo
	mu naznaceno, ze existuje vhodnejsi doba na stahovani vetsich baliku
	dat. Ostatni "sosali" jen trosku ... Uz najizdime do normalu.

	Frantik

	Reklama:
	Na Internet teď může mít díky Oskarovi přístup úplně každý. I Oskarta už umí GPRS. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=44094%26url=http://www.oskarmobil.cz/services/whatsnew.php#gprs