Re: Fíha ten trafic přesMilana

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 27 19:44:19 CET 2003

Dne 27. březen 2003, MilanK, <milan.krcmar na seznam.cz> napsal:

> Co je to za sofistikovany software, ze ma pres 600 MB? :-)

Tak jsem zjistoval, co to bylo ... jeden z mych "sousedu" akutne
stahoval distribuci linuxu. To je sice chvalihodna cinnost, ale bylo
mu naznaceno, ze existuje vhodnejsi doba na stahovani vetsich baliku
dat. Ostatni "sosali" jen trosku ... Uz najizdime do normalu.

Frantik

Reklama:
Na Internet teď může mít díky Oskarovi přístup úplně každý. I Oskarta už umí GPRS. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=44094%26url=http://www.oskarmobil.cz/services/whatsnew.php#gprs