test pripojeni

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Čtvrtek Březen 27 13:02:16 CET 2003

Cau
Je to krakonose. Kdyby odsouhlasil zapujcku, tak by to nebyl problem.
Beny mne to dal na otestovani, ale ještě sem se ktomu z casovych duvodu nedostal.
Muzeme se domluvit. Klidne.

Mam pci redukci na pcmcia a pcmcia kartu s kratkou externi antenou .).
Cely je to nejaka divna technologiie, o který vůbec nevim jestli bude makat.

Kazdopadne se chystam to apecko donutit aby se prihlasilo na nase edimaxe :).