Ip Adresy - Rekonfigurace !!!!

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Čtvrtek Březen 27 12:21:33 CET 2003

Cau
Takze mate 24 hodin  na to aby ste si prekonfigurovaly ip adresy. tyka
se rozsahu 130.0/24
TJ: kdo tak neucini a nenahlaci, ten nebude moci na net.

Milan net
130.1 az 130.7

Jetson
130.8 az 130.11

Frantik nahlasi jmena a ip komu co pridelil
jeho rozsah zacina na
192.168.130.12 a vyse

prosim o obsazovani ipadres postupne.

mozno pridelovat i cele subnety o poctu 1-2-4-8 adres.
Viz milan Jetson.

Je dulezite aby mne kazdy poslal k ip nazev, protoze tak bude v dns a
tak bude ve statistikach.
Ostatni maji smulu, budou mne muset nejak kontaktovat pres konferenci.

Pozn: mozna to do 24 hodin nestihnu , ale neslibuju :))).Kdyz obdrzim
email od frantika a jetsona drive, tak se lhuta na 24 rusi a zmeny se
provedou ihned. Jak jen to bude mozne : )).

Burt