Re: Re: Fíha ten trafic přes Milana

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Březen 27 12:00:27 CET 2003

Pokud bude sekunderni provider levnejsi nez CRA+najem na Kokosu, pak pujdem
k sekundernimu prividerovi urcite. Ja doufam, ze se to do 14 dnu nejak
vyresi.

Beny
777/636569
ICQ 170499804

----- Original Message -----
From: "Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz>
To: "Kostečka Tomáš" <kostecka.tomas na seznam.cz>
Cc: <kladno na klfree.net>
Sent: Thursday, March 27, 2003 11:48 AM
Subject: Re: Re: Fíha ten trafic přes Milana

Dne 27. březen 2003, Kostečka Tomáš, <kostecka.tomas na seznam.cz>
napsal:

> To od CRA jsi nemel ale jen odebrani konektivity ze ne? Byly to ty balicky

Podrobnosti mi bohuzel neposlal, ale vypada to na balicek...

> Myslim, ze pokud koupime 1M za nejaky slusny peniz, rekneme do 12000,-,
tak
> by bylo asi dobre tuhle linku rozdelit. Pulku dat na sidliste a pulku
dolu,
> Milan psal, ze by se dalo nejakym zpusibem zabezpecit to, aby pokud bude
> jedna cast linky nevytizena ji mohlyx pouziovat ti druzi a naopak. On to
> sice myslel v trosku jinem pripade, ale myslim, ze by tohle melo jit take.

   Zcela otevrene - ted to pomalu spoustime a jsme radi za jakoukoliv
linku (v brzke dobe dostanes prvni "prispevek" na dnesni linku).
Podle hrubeho odhadu budeme nejpozdeji za 6-7 tydnu schopni dat
mesicne 7000-8000,-Kc na linku. Melo by to stacit na 512-ku, kdyz
bude vic, vsichni budou moc radi.
   Varianta CRA by byla vitanejsi nez jakykoliv sekundarni provider.

> Jeste k tomu zdruzeni. Ja vim Frantiku, ze nejsi moc proto, aby bylo jen
> jedno, ale pokud mame na verejnosti vystupovat  jako NGO, tak si myslim,
ze
> by neskodilo, aby jsi dal do fora vase stanovy, mi si je mohli precist.

Stanovy jsou skoro hotove, chybi jen jedina vec - bohuzel dost
dulezita (jestli na vsech smlouvach musi byt osobni udaje clenu
sdruzeni). Pravnici overuji, mel bych to vedet behem nekolika
hodin/dni. Pripadni zajemci o stavajici verzi (byla jeste dost
upravovana) si ji muzou stahnou z
http://sweb.cz/wifi-kk1/stanovy2.doc (ve Wordu je to proto, aby mohla
vetsina lidi primo dopisovat poznamky do textu). Popis zakladnich
zmen je v dobe 2) zapisu z nasi druhe schuzky:
http://sweb.cz/wifi-kk1/zapis_2.html . Toto sdruzeni je "staveno" na
relativne mensi pocet lidi!!!

Frantik

Reklama:
Anděl 2002-12.udílení výročních cen APH. 20.března 2003 od 19.30 v T-Mobile
Aréně a od 20.00 na TV Nova. http://www.aph.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.