test pripojeni

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Březen 27 10:15:23 CET 2003

Ta tvoje pcimcia karty ma sundavaci antenu? Pigtajl mame u Stenlyho, nejak by to slo pujcit si myslim, ale antena neni. Tu co jsem mel jsem dal na smer proti Milanovi. Jenikovi jsem pujcil pcimci kartu s redicem do PCI slotu, ta pcimcia karta ma i externi antenu na kabelu, myslim ze by mohla byt silnejsi nez ta tvoje interni. Jestli se s nim nejak domluvis, mozna ti to pujci.

Beny
777/636569
ICQ 170499804

  ----- Original Message -----
  From: Mirek Fivébr
  To: kladno na klfree.net
  Sent: Wednesday, March 26, 2003 11:25 PM
  Subject: test pripojeni

  ahoj, potrebuju zjistit moznost pripojeni na krocehlavska AP a nejak mi to na notebooku nechce nic ukazat (ani ze strechy, coz se mi zda podezrele). Proto bych se rad zeptal, je li mozne od nekoho zapujcit PCI kartu i s nejakou antenou ( nejaka mala jaginka by byla asi idealni) na na cca 1-2 hodiny pro otestovani signalu.

  Diky,
  Mirek

  603 316 741

  ---