Re: Fíha ten trafic přes Milana

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Březen 27 09:59:50 CET 2003

Hojda.

Neco k Frantkovi.

CRA-cko mi take poslalo nabidku - takovou hruznost jsem ale necekal
(512-ka ca 17000, 1Mb za 22000 a vzdy chteji 15000 za instalaci). S
MRX jsem mluvil vcera ... a nabidnul za 512-ku 8000,-Kc. Mozna by se
neco dalo uhadat smerem dolu.

To od CRA jsi nemel ale jen odebrani konektivity ze ne? Byly to ty balicky
co tedka nabizeji jako svoje bezdraty. Ja ale chci jen odebrat z jejich popu
cast linky nic vice, proto so myslim, ze by ceny mela byt nekde 1M za
15000,- 2M za 20000,- tal jak je to od Jet2web tedy tedka OnLine. Ta 512 si
myslim je malo, sam vidis kolik to tedka jelo. Vecer to bylo na 512 a me to
tady vubec neslo, kdyz jsi zacal brousit. Takze pokud neco sezenem a ja
myslim, ze tento tyden se me jeste ozvou od CRA, tak se musime domluvit.
Myslim, ze pokud koupime 1M za nejaky slusny peniz, rekneme do 12000,-, tak
by bylo asi dobre tuhle linku rozdelit. Pulku dat na sidliste a pulku dolu,
Milan psal, ze by se dalo nejakym zpusibem zabezpecit to, aby pokud bude
jedna cast linky nevytizena ji mohlyx pouziovat ti druzi a naopak. On to
sice myslel v trosku jinem pripade, ale myslim, ze by tohle melo jit take.

Jeste k tomu zdruzeni. Ja vim Frantiku, ze nejsi moc proto, aby bylo jen
jedno, ale pokud mame na verejnosti vystupovat  jako NGO, tak si myslim, ze
by neskodilo, aby jsi dal do fora vase stanovy, mi si je mohli precist.
Uvazuji o tom, ze by jsme vstoupili do vaseho zdruzeni, tedy pokud budou
lidicky kolem me s tim souhlasit a budou souhlasit i se stanovama. Jestlize
dojedname konektivitu ad CRA a budem to tahat z Kokosu, bude treba na meste
vyjednat najem. Pokud tam pridem jako NGO, myslim ze by cena nemela byt
takova, jako ma treba pan Krestan (6000,- Kc). Mam jeste jeden trumf v ruce,
ale to jeste nevim jestli by na Kokosu proslo. Jinak pokud by byl soucet
najmu a ceny za pripojeni vetsi nez cena od Mrx, tak to samozrejme vemem od
nej.

Tak to je snad vsechno. Pokud se me dneska nekdo jeste ozve od CRA dam
vedet.

Cus.
Beny
777/636569