Reklama ipworks na czfree threadu Kladno

Radek Pogl na seznam.cz
Úterý Březen 25 10:48:39 CET 2003

Dne 25. březen 2003, Jan Mracek, <mracek na stromc.cz> napsal:

> Je na case něco delat. Musime do toho poradne slapnout.
> Ve CT mam seassion s Radkem, mozna stravyme spolecny vykend.
>
> Radku mas booka ? Mno, to se domluvime ve CT.
>
> burt

Booka nemam, mohl bych si sice pujcit, ale to je celkem sunka a navic
ja na booku vzdycky pracne lovim moje oblibeny kurzorovy sipky z XT
klavesnice, tak by to bylo asi mirne kontraproduktivni :)

Cely vikend bohuzel obetovat nemuzu, ale myslim si, ze jde hlavne o
to zchastit nekolik par *TEXTU*, ktery budou jasne srozumiteny,
uderny a zajimavy tak, aby se kazdy z nich mohl dozvedet o co jde, co
to obnasi a jaky to ma vyhody (ale i co je potreba obetovat) ... aby
jsme ten web mohli treba uz do tohohle vikendu zverejnit ...

Radek

Reklama:
Zahraj si online hry a vyhraj Nokia 3650 a dalších 99 cen. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=43806%26url=http://www.razdva.cz/~seznam