Konektivita pro Kladno

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Pondělí Březen 24 12:02:44 CET 2003

> A uz se nekdo ptal Mrx kolik by to od nej stalo? Ja si myslim, ze se zatim
> jen dohadujem. Proc se nezeptat primo jeho. Nebo pockat az na nabidku Moposu
> a pak za nim prijit a vedet v jakych mantinelech se drzet.

Ten muj odhad 8000/1Mbit byl u Mrx spravny, zalozeny na cene 650/64kbit.
Jenze 64kbit stoji 990, pote,co vymyslel trik s garantovanym/maximalnim.
Kdyz jsem se ho orientacne ptal na 512kbit, odhadoval 7000-8000 Kc, to
by byl garantovanej plnohodnotnej pulmegabit. Nechapu, jak muze o rychlostech
512 kbit a vyssich vubec uvazovat o rozdilu maximalni a garantovane rychlosti,
ale to uz je Mrx.

MilanK