Už cekám na zprávu.

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Pondělí Březen 24 11:42:33 CET 2003

Bohuzel uz je pozde na vic veci, protoze antena 180 stupnu sektor je pridelana
na stalo u souseda smer vychod, ten minuly tyden jsem to mel pusteny na testy
smer zapad, tedy na Tebe. Ted nemam antenu, kterou bych k Tobe poslal signal.
Pokud se domluvite mezi sebou a antenu nejak zafinancujete, < 2500 Kc, nemel
by byt problem.

MilanK