Re: Oficiální WWW stránkyIP Works (Mrx)

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Pondělí Březen 24 08:27:56 CET 2003

Dne 22. březen 2003, Stanislav Jetson, <jetson na iol.cz> napsal:

> 2) V jedné pasáži mi po překladu vypadla věta. "Naším cílem je obsadit pásmo tak, aby do něj nemohlo klfree a jiné nekomerční subjekty".

   Samozrejme. A proto opet kricim na poplach: zkuste sebou trosku
pohnout, jinak nas IPworks a podobni vytlaci. My budeme mit sdruzeni
zalozeno nejpozdeji do dvou tydnu a zkusime pak nabrat co nejvice
lidi (tedy presneji - pokud se povede ve zakladaci listine
"maskovani" adres vsech clenu) ... a tim si vybudovat operny bod v
Krocehlavech. Nechci byt pesimista, ale pokud si budete hrat na
"propojeni par kamaradu", tak vas ostatni proste vytlaci z pasma
(jakoz firma budou mit oni vyrazne lepsi pozici). Zminka o
"obcasnskych sitich" u MRXe je dost vymluvna ... asi mu preci jen
trosku vadime... Asi hodim na nas web neco nelichotiveho o cenach
komercnich firem.

Frantik

Reklama:
Na Internet teď může mít díky Oskarovi přístup úplně každý. I Oskarta už umí GPRS. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=44094%26url=http://www.oskarmobil.cz/services/whatsnew.php#gprs