Už čekám na zprávu.

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Neděle Březen 23 23:44:10 CET 2003

Tady zprava :-)

Jede to, celkem to vypada dobre, Jetson se chytil a stahoval pres 800 kB/s
(dva DWL900AP+ 22Mbit proti sobe). Obcas to trochu zlobilo, ale pravdepodobne
za to muze antena - ma ji jen nekde polozenou, az ji poradne upevni, bude to
lepsi.

Frantik ma take problemy s antenou.

Az bude dokonceno testovani, ohlasim novy node.

MilanK