www

Lubos lubie na seznam.cz
Pátek Březen 21 18:34:52 CET 2003

     Čau, dlouho jsem nepsal, tak všechno najednou.
1. k tomu webu, určitě nějakej pořádnej, hezkej a hlavně snadno nalezitelnej mít musíme.(tím nechci nějak hanit ten co je - je to zatim to jediný co je). Rád helpnu, ale umim jenom obyč (D)HTML a JavaScript, takže vrámci schopností.

Trochu osobních problémů - snad se nebudete zlobit a třeba mi pomůžete
2.k mýmu připojení - Lukáš Hanes(ten kluk z mýho baráku) do toho nejde(nevyplatí se mu to). Vzhledem k tomu, že se budu stěhovat, tak zatim řešim problém jak to udělat - $.
- Můžu sehnat třeba 5 lidí a vrazit tak do toho třeba 2000kč - a pak až se budu stěhovat, tak to tady prostě necham a budu vlastnit část hw, kterej mi bude na nic.
- Můžu to taky zatáhnout sám, sice mi to rozbije prasátko, ale bude to všechno moje!
- Nebo to můžu zatáhnout sám a pak to nějak po dílech prodávat lidem co se budou připojovat
- všechno ostatní by bylo ode mě hnusný a ne zrovna podle "morálních pravidel klfree"(fuj to zní blbě)

Chtěl jsme tím vším jenom říct, že mi to bude asi ještě chvilku trvat, ale počítejte se mnou!!!  Doufám, že sem vás tím moc nezdržel a jestli máte nějakej jinej nápad, tak sem s tím!