vysilaci vykon

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Úterý Březen 18 15:57:50 CET 2003

Tak tohle me dneska prislo od Jirky Huly.

Ahoj Tome,

přišel mi varovný mail od COL viz. níže, takže s tím vysílacím výkonem něco
dělejte a nenechávejte to naplno.

Čau.

Jirka

GOLEM Slaný s.r.o.
Velvarská 136
274 01 Slaný
IČO: 25093495
DIČ: 031-25093495
č.ú. 5000327006/2600 CITIBANK a.s. Praha
tel. GOLEM Slaný s.r.o.    312 520 936 linka 24
tel. Městský úřad Slaný    312 511 166 linka 24
mobil: 777 867 486 (jen v nejnutnějších případech)
obchodní e-mail: sales na golem-slany.cz
osobní e-mail: hula na golem-slany.cz
website: http://www.golem-slany.cz
Obchodně technický partner Jet2Web Czech Republic - http://www.jet2web.cz
Internet a hlasové služby jedině od nás a nejlevněji !!!