SMC / D-link

Ing Frantisek Vanek wifi-kk1 na seznam.cz
Úterý Březen 18 08:57:51 CET 2003

> Zajimalo by mne proc frantik najednou uz nechce SMC , ale D-link.
> Mozna proto ze sme odskousely jak to maka.

Trochu pozdni odpoved, ale nejak jsem nestihal:

SMC-cko neni spatne. Mel jsem ho pujcene pred casem na vikend a
hral jsem si s nim dost dlouho. Po tomto hrani jsem dosel k zaveru,
ze:
- D-LINK je cca stejne drahy nez SMC
- SMC (mel jsem 2455-ku) nema rizeni vykonu, coz znacne omezuje
pouziti lepsich anten
- SMC melo v zakladni verzi hodne chyb (spatne filtry, ...). Vetsinu
nich sice opravoval posledni firmware, ale par zasadnich tam preci
jen zustalo (treba ze pri zadani 31-ni MAC to lehlo). Lze sice
ocekavat rychlou opravu, neni to zcela idealni stav.
- SMC-cko ma omezeny pocet MAC u filtru na 32
- SMC-ko filtrovalo nejen wifi, ale i Ethernet-port
- D-LINK ma bohuzel jen jednu antenu
- velkou vyhodou u SMC-ka by byl servis (mam znameho na
zastoupeni - servis by se resil byd vymenou, nebo zapujckou
podobneho AP)
- SMC-cko neumelo repeater-mod, jen roaming (jede na dvou
kanalech)

Takze po vyse uvedene analyze padlo rozhodnuti na D-LINK.

Frantik

Reklama:
První domácí učitel, který díky internetu dítě naučí, vyzkouší, zkontroluje, vyhodnotí výsledky, poradí, vysvětlí složitější látku a zároveň pobaví.
http://www.zaskolou.cz