Vykon AP EDimax

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Pondělí Březen 17 22:53:49 CET 2003

Tak jsem dneska po tom co tu byl Jenik zkousel nastavit vykon naseho Edimaxu. Hledal jsem po vsech odkazech co byly na netu a Czfree. Nasel jsem nejakou tabulku, kde je uvedeno kolk to mam nastaveno na kolik procent a tak. Zadal jsem tedy do Radia pro kanal 13  cilslo 80 a svete div se tahal jsem od Assu, ktery ma plechovku rychlosti 320KB/s!!!!!  Takze prosim o vyzkouseni, jakou  tedka jedete rychlosti z Tulipa a pokud to bude vysoke, tak muzem krasne nastavovat rychlosti na Edimaxech.
Beny
777/636569
ICQ 170499804

---