AP Pavlii

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Neděle Březen 16 22:17:13 CET 2003

to ani nemusis
pac kdyz sem ja skousel plechovku tak traffic byl 4x horsi oproti me 14dbm antene.

	-----Původní zpráva-----
	Od: Zdenek Masek [mailto:zmasek na volny.cz]
	Odesláno: ne 16.3.2003 22:13
	Komu: kostecka.tomas na seznam.cz; kladno na klfree.net
	Kopie:
	Předmět: Re: AP Pavlii

	Beny,
	nejake zbytky profilu od sadrokartonovych pricek mam doma, takze
	jestli je chces, tak dej vedet. Jestli vyjde cas tak taky neco
	zkusim.  Jinak u signalu z Pavliiho APecka pozoruji znacne
	zlepseni.

	ZdenekM

	PS: Nemuzes mi zapujcit tu 19dBi antenu, rekneme treba v utery
	tak na dve - tri hodky? Chtel bych vyzkouset jak se zlepsi ci
	zhorsi :-)signal oproti me plechovce.