Help

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Neděle Březen 16 21:46:13 CET 2003

Kamarád má také notebook s firewire, presneji ilink od Sony.

Konektor firewire popisuje jako malej ctverecek tvarem podobnej RJ-45,
4 piny v jedne rade a na druhe strane zobacek, 4x6mm by mohlo zhruba odpovidat.
Nicmene Sony tomu rika ilink a mozna jini vyrobci firewire pouzivaji jiny
konektor.

Netusim, jestli jsem Ti pomohl.

MilanK