AP Pavlii

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Březen 15 21:32:43 CET 2003

Tak jsme dneska predelali kabely k guardu u Pavliho. Jestli se neco zlepsilo zatim nevim, Stenly zatim neni on line.

Jinak jsem obhlizel okoli dalekohledem. Vidim az na Jetsona, je to nadherne misto. Vcera kdyz jsem byl u Huly mel jsem sto chuti koupi vsesmerovku od Edimaxe. Myslim, ze nejaky sektor 180 by u Pavliho byl dost dobrej. Pokryti dost veliky, cela Sitna se do toho vejde. I tam co ja nevidim a myslim, ze by nevidel i Jenik ze strechy. Sitna od lesa by byla pokryta. Pokusim se udelat tu sterbinku, az otevrou Baumax zajdu koupit profily.

Volal me dneska Krakonos. Zitra se u me stavi, prinese me na hrani nejaky AP. Neroschodil ho v Praze, tak prej to ma zkusit. Pokusi se sehnat klice od strechy, tak snad by byl on line, ale stejne je furt v cudu.

Tak zatim.
Beny
777/636569
ICQ 170499804