Obcanske sdruzeni - stanovy

Kostecka Tomás kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Březen 14 10:10:34 CET 2003

Jen v rychlosti.

Vcera probehlo pripojeni dalsich clenu Klfree. Assu pripojen pres dozu od
spaget, Stenly pres ten strasny vsesmer u Pavliho.

Test rychlosti probehl takto:
Assu-Beny 60KB/s
Beny-Assu  20KB/s

Viperx-Beny 120KB/s
Beny-Viperx   60KB/s

Stenly-Tulip   120KB/s

Vic jsem nestihl. ta vsesmerovka se dneska pokusi vymenit za ten pujceny
guard od Assu. Signal podle Z.Maska je hrozny, tak snad to pojede rychleji.

Jinak jsem si rychle procetl ty stanovy z Plzne. Myslim, ze bychom se toho
mohli chytit. Viperx sice take uz neco pripravil, ale tohle je docela uz
hotove. Jen par malickosti si myslim upravit. Pokud by Strestik souhlasil,
mohl by se na to ve volnem case podivat a nejakym zpusobem to doplnit? Co
rikas?

K te reakci na HQ co napsal Jenik. Snad se dostanu k tomu, abych i ja
reagoval na nektere body. Omlovam se nejak nestiham.

K financim na okraj. Jestli to dobre pocitam, tak po zaplaceni faktury za
net a pripocteni vsech me doslych penez na AP me zbyde 4500,-. Mozna bude
jeste dalsi 1000,- za Michala Smrze, zatim jsem se ho neptal, jak je na tom
s HW. Takze pokud Jetson chce prodat ten svuj Dlink a myslite si, ze je
treba posilit link na MilanaK, tak is myslim, ze by jsme to meli koupit. Jen
je treba jeste svitch a zaplatit 18dB antenu Hulovi. Tu mam zatim zadarmo
doma.

Beny
777/636569
ICQ 170499804