Obcanske sdruzeni - stanovy

Zdenek Masek zmasek na volny.cz
Čtvrtek Březen 13 23:39:31 CET 2003

Nasel jsem na Netu stanovy obcanskeho sdruzeni "Sdružení pro vývoj
a využití počítačových technologií", coz je vlastne plzenska
CZFree. Uz podle jejich tlachani na konferenci se zda , ze by to
mohlo byt pouzitelne.

Takze mrknete na tyhle odkazy:
- jejich konfera na Pandore:
http://www.pandora.cz/conference/czfreepm/2002/10
- odkaz na jejich stanovy:
http://www.pandora.cz/part/2002/10/36052

Experimentem jsem zjistil, ze tahle kladenska konfera preposila
jen maily se 40KB prilohou (kdo to asi nastavil co Milane :-)),
takze stanovy o velikosti 50KB sosejte z vyse uvedeneho odkazu.

Zatim,

ZdenekM

PS: Milane, tu puvodni zpravu jsem si sam smazal, ac me ji bylo
velice lito :-)))

--
Ziskejte kvalitu, kterou si zasluhujete. Za minimalni mesicni
poplatek vam nabizime Antivir, Antispam nebo dalsi kapacitu pro