klfree

Stanislav Jetson jetson na iol.cz
Čtvrtek Březen 13 21:42:55 CET 2003

Konecne jsem se vrátil z práce a procetl postu. Hezké poctení. Trochu mne opruzovalo celý den pípaní debila (asi 65x), tak to musím prekonfigurovat, nebo mne má zvedavost bude stát za volantem zivot a navíc to stejne v SMS vzdy v nejlepsím skoncí.
hlavne pro jenika>
Pokud jde o klfree nejblizsích dnu. Zatím jsem stále doufal, ze bude u milank AP, na které bych videl tou Yaginou a 24dB bych míril na Strestika. Ted o víkendu snad odzkousíme úspesné spojení mezi náma. Pokud by ale bylo treba, tak Jarda nastestí není socka jako já a je schopný a ochotný financovat dalsí potrebný HW. Takze by asi nebyl problém prihodit dalsí anténu. Ted je jen problém v tom, ze jsem cetl, ze to AP co se mi tak líbilo, není zrovna nejkompatibilnejsí a tak zustávám u D-Linku. Tudíz budu muset prihodit dalsí AP na Apckování. Podívám se po nejakém levném, protoze by nemel být zádný problém kompatibility u AP jako AP. Takze pokud jde o Bustík. Ve chvíli kdy bude signál u mne, predstavuji si situaci tak, ze zacnu hledat dalsí lidi v okolí, mezitím zrealizuji na strese anténu na Kladno, sektor na Bustehrad a bude-li potreba, dalsí smerovku na Makotrasy. Do té doby snad prijde vyrovnání daní a z nejhorsi krize budu venku, takze i v tomto smeru budu schopný jednat zatím nezávisle, nez dojde k nejakému konsenzu na téma klfree.
4ALL>
K financování klfree, které se zdá jako klícovou otázkou. Já si myslím, ze by se melo financovat naprosto vse, nad rámec jednoho pripojení, ze spolecných penez. Pokud by to bylo zminovanou formou "za konektivitu", myslím, ze se dají veci nazývat ruznými jmény a tím pádem nedojde k problému s licencí apod. Také si myslím, ze nemusí být velký problém, v momente kdy zacne neco fungovat, rozválcovat zminované pidiISP kvalitou sluzby. V této chvíli i pidiISP zacínají a tak nemuzou postavit proti nám zádný velký kapitál, díky kterému by nás vyrídili jeste pred zacátkem. Jak jsem to pozoroval, myslenka klfree nebyla nijak proti srsti témer nikomu ze zúcastnených. Dá se ríct, ze jen Frantik, který vynalozil asi opravdu hodne energie, nechce nyní, ve finále, riskovat zdar celé akce bezvýhradným prechodem k nám a asi ani nechce nikoho nechat slízat zaslouzenou smetanu (myslím tím pouze uznání, protoze ho rozhodne nepodezrívám ze ziskuchtivosti) po tom vsem, co uz si asi se svým projektem uzil. Jinak ale asi ani on by nebyl proti spolupráci a propojení, pokud by to prináselo neco pozitivního pro obe strany (V tomhle se asi nikdy zcela neshodnem, protoze já do toho chci jít i v momente kdy uz mi to nemuze prinést nic. Beru si to asi osobne, protoze jsem prílis dlouho platil Telecomu moc penez a nechci mu doprát uz ani korunu navíc a pokud pro to mohu cokoliv udelat, udelám to). Pánové a á a o tom to je.
Jetson

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.