rekce na MilanaK

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Čtvrtek Březen 13 13:40:53 CET 2003

Jj, good poznámka, nicméně jeden kanál s různými polarizacemi stejně není kvalitativně to samé, jako sousední kanály. Ale v principu máš pravdu.

> Zajimalo by mne jak by to makalo s 45stupni natoceni :)

tam by už bylo odhaduji nejmíň 60% vzájemného ovlivňování......

P.

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
ŠPIČKOVÁ KVALITA - zavádíme ISO 9001
GARANCE NEJNIŽŠÍCH CEN - PC + monitor již od 11.990!
k ADSL zdarma webkamera či USB flashdisk
http://www.email.cz/dexx