rekce na MilanaK

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Březen 13 13:12:02 CET 2003

No, vlastně proč ne. Když budeme vystupovat trochu jednotně (?), můžeme
domluvit potřčebné dvě věci:

- rozdělení pokrytí na území Kladna, tj. za účelem snížení vzájemného
  rušení odstoupit z ideálů obou stran na nějaký rozumný kompromis

- optická konektivita Kokos-Beny za slušnou cenu s případnou wifizálohou
  Kokos-Rozdělov-Ukrajinská-MilanK nebo něco takového