navrh

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Březen 13 13:03:00 CET 2003

Nejhorší věc, jakou mi můžeš udělat, je namířit na mne APčko se stejným
ESSID jako má Beny :-)

Jak se už mimo konferu vyjádřil jeden z Vás, jsem pro trochu volnější tón
této diskuse, abychom jen nebrečeli nad nepovedeným včerejškem. Mohlo to
skončit včera líp, takhle ten lepší konec přesouváme na později, věřím tomu.