rekce na MilanaK

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Březen 13 12:36:21 CET 2003

Nezbývá než souhlasit. Já jsem prostě hrozně dlouho bral Mrx a jeho APčka
za součást zbytku sítě a teprve minulý týden mne přesvědčil, že on je prostě
další komerční provider a že má jednoduše trochu jiné zájmy než ostatní.
Tudíž že AP Ukrajinská, nebo dříve AP Cook, prostě nenahradí AP, které
je potřeba pro komunikaci s Frantíkem a podobnými lidmi ze sídliště. Změnil
jsem názor, nechtěl jsem mít doma AP, když vzniká kousek ode mne. Teď vidím,
že bude mít trochu jiný účel, takže to není úplně duplikování úsilí.

(Vidíte, že stále volím slova opatrně, pořád se podle mého v našich
 představách s Mrx ve většině shodujeme, ale jsou tu rozdíly, které nelze
 zanedbat.)