navrh

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Čtvrtek Březen 13 12:00:20 CET 2003

Dobrá.
Tak to chce jen přesné vymezení, které prostředky jsou financované připojenými usery a které všemi.
Mě se to zdá takhle pojaté good.

P.

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
ŠPIČKOVÁ KVALITA - zavádíme ISO 9001
GARANCE NEJNIŽŠÍCH CEN - PC + monitor již od 11.990!
k ADSL zdarma webkamera či USB flashdisk
http://www.email.cz/dexx